Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Obchodní podmínky

  1. Základní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami vystavené faktury, kdy na jedné straně je společnost MTD aktiv, s.r.o. IČO 03964817, DIČ CZ03964817, se sídlem Pionýrů 1160, 763 02 Zlín-Malenovice, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 87596 jako Prodávající (dále jen „Prodávající“ nebo „MTD aktiv“) a na straně druhé je kupující (dále jen „Kupující“). 

Další informace o Prodávajícím jsou uvedeny na webové stránce www.mtdshop.cz v sekci „O nás“.

Kupujícím dle těchto VOP je fyzická osoba v postavení spotřebitele či podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba.

Spotřebitelem je každá osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Prodávajícím nebo s ní jinak koresponduje či jedná.

Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem se pro účely VOP rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Uvede-li Kupující v objednávce své identifikační číslo, pak bere na vědomí, že je ve smluvním vztahu s Prodávajícím považován za podnikatele a platí pro něj pravidla uvedená ve VOP pro podnikatele.

Kupující vytvořením objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito VOP, jejichž nedílnou součást tvoří Sdělení před uzavřením smlouvy pro Kupující spotřebitele obsažená v článku II VOP, Reklamační řádPodmínky ochrany osobních údajů, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě vytvoření objednávky. 

Kupující si je vědom, že mu koupí zboží, které je v obchodní nabídce Prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log, aj. Prodávajícího nebo smluvních partnerů Prodávajícího, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

  1. Sdělení před uzavřením smlouvy pro Kupující spotřebitele

MTD aktiv Kupujícímu spotřebiteli sděluje, že

  1. náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení dle podmínek operátora Kupujícího, MTD aktiv si neúčtuje žádné další poplatky, to se netýká příp. smluvní přepravy);
  2. požaduje úhradu kupní ceny před převzetím plnění Kupujícím od MTD aktiv, příp. povinnost zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu se týká požadavků Kupujícího na poskytnutí specifických služeb, jsou-li vyžadovány a poskytovány;
  3. ceny zboží a služeb jsou na webu provozovaném MTD aktiv uváděny včetně i bez DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, nicméně náklady na dodání zboží nebo služby se liší podle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady objednávky;
  4. Kupující spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit (není-li níže uvedeno jinak), a to ve lhůtě čtrnácti dnů, která běží, jde-li o
    1. kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží;
    2. smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; nebo
    3. smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží;

přičemž toto odstoupení musí zaslat na adresu sídla MTD aktiv, na e-mailovou adresu MTD aktiv (obchod@mtdaktiv.cz), sdělit prostřednictvím telefonátu

Kupující spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:

    1. o poskytování služeb, které MTD aktiv poskytla s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
    2. odstoupení od smlouvy;
    3. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu;
    4. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
    5. o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů;
    6. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
  1. v případě odstoupení od smlouvy nese Kupující spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží MTD aktiv, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za vrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou;
  2. spotřebitel má povinnosti uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo;
  3. smlouva, resp. příslušná faktura, bude uložena v elektronickém archivu MTD aktiv, přičemž registrovaní uživatelé MTD aktiv mají k těmto údajům také přístup ve svém profilu;
  4. její kontaktní e-mailovou adresou je obchod@mtdaktiv.cz.

III. Smlouva

  1. Uzavření smlouvy

K vytvoření objednávky dojde v okamžiku, kdy Kupující vloží vybrané zboží, službu či elektronický obsah do košíku a odešle objednávku. Kupujícímu může při uzavírání smlouvy asistovat pracovník MTD aktiv, ať už přímo na pobočce nebo po telefonu nebo e-mailové objednávce. Než Kupující závazně potvrdí objednávku, může měnit jak požadované plnění v košíku, tak způsob dopravy i způsob úhrady. Kupující je povinen zkontrolovat všechny údaje, které při vytváření objednávky uvedl/zvolil. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky vytvořené Kupujícím ze strany MTD aktiv, za případné chyby při přenosu dat MTD aktiv nenese odpovědnost. Uzavření smlouvy MTD aktiv neprodleně potvrdí Kupujícímu informativním emailem na Kupujícím zadaný e mail.

Uzavřená smlouva je Prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto VOP, kde je tento proces srozumitelně popsán.

  1. Dodání předmětu koupě

Kupní smlouvou se MTD aktiv zavazuje, že Kupujícímu odevzdá zboží či službu, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo, a Kupující se zavazuje, že zboží či službu, která mu bude vykonána převezme a zaplatí MTD aktiv kupní cenu.

MTD aktiv si vyhrazuje vlastnické právo k věci, a proto se Kupující stane vlastníkem teprve úplným zaplacením kupní ceny. Obdobně se toto pravidlo užije v případě zakoupení služby.

MTD aktiv Kupujícímu odevzdá věc, jakož i doklady, které se ke zboží vztahují, a umožní Kupujícímu nabýt vlastnické právo ke zboží v souladu se smlouvou.

MTD aktiv splní povinnost odevzdat věc Kupujícímu, umožní-li mu nakládat s věcí v místě plnění a včas mu to oznámí.

Má-li MTD aktiv zboží odeslat, odevzdá věc Kupujícímu podnikateli předáním prvnímu dopravci k přepravě pro Kupujícího. MTD aktiv odevzdá věc Kupujícímu – spotřebiteli v

Dodá-li MTD aktiv větší množství zboží, než bylo ujednáno, je kupní smlouva uzavřena i na přebytečné množství, ledaže je Kupující bez zbytečného odkladu odmítl.

MTD aktiv odevzdá Kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení.

Není-li ujednáno, jak má být věc zabalena, zabalí MTD aktiv zboží podle zvyklostí, v případě přepravy tak podle pravidel přepravní společnosti; nejsou-li, pak způsobem potřebným pro uchování zboží a její ochranu.

  1. Přechod nebezpečí škody

Zboží je vadné, nemá-li sjednané vlastnosti. Za vadu se považuje i plnění jiného zboží a vady v dokladech nutných pro užívání zboží

Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má zboží při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího, byť se projeví až později. Právo Kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou MTD aktiv způsobila porušením své povinnosti.

Kupující zboží podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství. O případných zjištěných vadách a nedostatcích je povinen MTD aktiv bez zbytečného odkladu informovat.

Nebezpečí škody přechází na Kupujícího převzetím zboží. Týž následek má, nepřevezme-li Kupující zboží, ač mu s ní MTD aktiv umožnila nakládat.

Škoda na zboží, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na zboží na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže MTD aktiv škodu způsobila porušením své povinnosti.

Prodlením strany s převzetím zboží vzniká druhé straně právo zboží po předchozím upozornění na účet prodlévajícího vhodným způsobem prodat poté, co prodlévajícímu poskytla dodatečnou přiměřenou lhůtu k převzetí. To platí i tehdy, prodlévá-li strana s placením, kterým je předání věci podmíněno.

  1. Odpovědnost MTD aktiv

MTD aktiv odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména MTD aktiv odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující věc převzal,

  1. má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, chybí-li toto ujednání, že má takové vlastnosti, které MTD aktiv nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné;
  2. se věc hodí k účelu, který pro její použití MTD aktiv uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá;
  3. je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti; a
  4. věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, není-li uvedeno jinak, to se však netýká:

  1. u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;
  2. na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním;
  3. u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, které zboží mělo při převzetí Kupujícím; nebo
  4. vyplývá-li to z povahy zboží.

Jednotlivé lhůty blíže upravuje Reklamační řád.

Pro Kupujícího podnikatele může být lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění upravena odlišně, je-li to u daného typu zboží výslovně uvedeno, takto uvedená lhůta má přednost.

Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím zboží věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.

Má-li zboží vadu, z níž je MTD aktiv zavázána, a jedná-li se o zboží prodávanou za nižší cenu nebo o zboží použité, má Kupující místo práva na výměnu zboží právo na přiměřenou slevu.

  1. Podstatné porušení smlouvy

Vyskytne-li se vada v uvedené lhůtě a je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má Kupující právo:

  1. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může Kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Kupující právo na bezplatné odstranění vady;
  2. na odstranění vady opravou zboží;
  3. na přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
  4. odstoupit od smlouvy

Kupující sdělí MTD aktiv, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu MTD aktiv; to neplatí, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li MTD aktiv vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li Kupujícímu, že vady neodstraní, může Kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Nezvolí-li si Kupující své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy – viz níže.

Kupující-spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu MTD aktiv nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že MTD aktiv nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

  1. Nepodstatné porušení smlouvy

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud Kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může MTD aktiv dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může MTD aktiv odstranit podle své volby opravou zboží nebo dodáním nového zboží.

Neodstraní-li MTD aktiv vadu zboží včas nebo vadu zboží odmítne odstranit, může Kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu MTD aktiv.

  1. Porušení smlouvy obecně

Právo na dodání nového zboží nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě (třetí reklamace stejné vady) nebo pro větší počet vad (alespoň 3 vady současně). V takovém případě má Kupující – spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Při dodání nového zboží vrátí Kupující MTD aktiv na její náklady věc původně dodanou (včetně veškerého dodaného příslušenství).

Neoznámil-li Kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji Kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci.

  1. Záruka za jakost

Zárukou za jakost se MTD aktiv zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží na obalu nebo v reklamě. Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást zboží.

Záruční doba běží od odevzdání zboží Kupujícímu; bylo-li zboží podle smlouvy odesláno, běží od dojití zboží do místa určení.

Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na zboží na Kupujícího vnější událost.

licencí či služeb.

  1. Odstoupení od smlouvy
  2. Odstoupení od smlouvy Kupujícím spotřebitelem

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o

  1. kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží;
  2. smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; nebo
  3. smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
  4. MTD aktiv umožňuje spotřebiteli odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na internetových stránkách, a spotřebiteli tak MTD aktiv potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.

Odstoupit lze také korespondenčně, a to na adrese:

MTD aktiv, s.r.o.

Pionýrů 1160

763 02 ZLÍN-MALENOVICE

nebo na provozovně.

 

Odstoupí-li Kupující spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá MTD aktiv bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od MTD aktiv obdržel, a to na své náklady.

Zboží by měl Kupující spotřebitel vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.

Rozhodne-li se Kupující spotřebitel pro odstoupení v uvedené lhůtě, MTD aktiv doporučuje pro urychlení vyřízení odstoupení zboží doručit na adresu MTD aktiv spolu s přiloženým průvodním dopisem s případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), s číslem nákupního dokladu (faktury) a uvedeným číslem bankovního účtu.

Kupující spotřebitel odpovídá MTD aktiv pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Odstoupí-li Kupující spotřebitel od smlouvy, vrátí mu MTD aktiv bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijala, stejným způsobem. Náleží-li MTD aktiv náhrada za snížení hodnoty zboží, bude tato započtena na pohledávku Kupujícího spotřebitele na vrácení kupní ceny.

Odstoupí-li Kupující spotřebitel od smlouvy, MTD aktiv není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než jí Kupující spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží MTD aktiv odeslal. Kupující spotřebitel je povinen vrátit MTD aktiv zboží bez zbytečného odkladu po odstoupení od smlouvy, nejpozději však do 14 dnů.

  1. Odstoupení od smlouvy podnikatelem a v ostatních případech

Kupujícímu podnikateli může být ze strany MTD aktiv umožněno od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů odstoupit. V případě, je-li hodnota zakoupeného zboží vyšší než 50.000,- Kč vč. DPH.

Bude-li umožněno Kupujícímu podnikateli odstoupit od kupní smlouvy, pak tento bere na vědomí, že vrácená kupní cena může být ponížena o to, oč se snížila hodnota zboží.

Bude-li umožněno Kupujícímu podnikateli odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů a vrácené zboží nebude v originálním obalu včetně veškerých součástí a příslušenství, pak Kupující podnikatel bere na vědomí, že MTD aktiv si vyhrazuje právo takovéto vrácení zboží zpoplatnit, a to takovou částkou, která MTD aktiv vykompenzuje náklady, jež jsou nezbytné vynaložit pro znovuuvedení zboží do prodeje.

Náhrada za snížení hodnoty zboží či náhrada nákladů na znovuuvedení zboží do prodeje bude započtena na vracenou kupní cenu Kupujícímu podnikateli.

Kupující podnikatel nemůže odstoupit od smlouvy z důvodu výskytu vady, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

  1. došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
  2. použil-li Kupující věc ještě před objevením vady;
  3. způsobil-li Kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu svým jednáním anebo opomenutím; nebo
  4. prodal-li Kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti a MTD aktiv umožní Kupujícímu podnikateli odstoupit od smlouvy, vrátí Kupující MTD akiv, co ještě vrátit může, a dá MTD aktiv náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.
  5. neoznámil-li Kupující podnikatel vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
  1. Odstoupení od smlouvy MTD aktiv v případě chyby v ceně zboží

Mimo případů stanovených zákonem je MTD aktiv oprávněna odstoupit od smlouvy v případě zjevné chyby v ceně zboží.

Odstoupit od smlouvy dle tohoto bodu je možné do 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření kupní smlouvy mezi Kupujícím a MTD aktiv tím, že MTD aktiv Kupujícímu stornuje objednávku nebo mu dá jiným způsobem najevo, že od smlouvy odstupuje.

Pokud Kupující zaplatil alespoň část kupní ceny zboží bude mu tato částka převedena zpět na jeho bankovní účet nejpozději do 14 dnů ode dne následujícího po dni odstoupení od smlouvy ze strany MTD aktiv.

  1. Bezpečnost a ochrana informací

Ve věci ochrany a zpracování osobních údajů Kupujícího ze strany MTD aktiv se použijí tyto Podmínky ochrany osobních údajů.

  1. Provozní doba

Objednávky přes internetový obchod MTD aktiv: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

V případě výpadku informačního systému nebo zásahu vyšší moci MTD aktiv nenese odpovědnost za nedodržení provozní doby e-shopu.

VII. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní. V on-line e-shopu www.mtdshop.cz jsou vždy aktuální a platné ceny v české měně (Kč) s výjimkou případů, kdy dojde k uvedení chybné ceny viz ustanovení níže v tomto článku.

Ceny uvedené u jednotlivých produktů jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí Kupující pro získání zboží zaplatit, to se však netýká případných poplatků za dopravné, dobírečné a nákladů na komunikaci prostředky na dálku, které jsou uváděny až v rámci tzv. nákupního košíku, a jejichž výše se odvíjí od volby Kupujícího.

Kupující však bere na vědomí, že konečné ceny u produktů jsou uváděny po zaokrouhlení na celé koruny v souladu s příslušnými právními předpisy, ve specifických situacích tedy může v konečném součtu všech zakupovaných produktů dojít k nepatrné odchylce od takto uvedené kupní ceny, toto je dáno právě v důsledku zaokrouhlením na celé koruny. Podrobný rozpis kupní ceny, vč. haléřů, je vždy uveden v košíku Kupujícího.

Akční ceny platí po dobu stanovenou MTD aktiv nebo do vyprodání zásob.

Kupující bere na vědomí, že mohou nastat případy, kdy nedojde k uzavření smlouvy mezi MTD aktiv a Kupujícím, a to zejména v případě, kdy Kupující objedná zboží nebo související služby (dopravu) za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby interního informačního systému MTD aktiv či pochybení personálu MTD aktiv. V takovém případě je MTD aktiv oprávněna od kupní smlouvy odstoupit, a to i poté, co Kupující obdržel e-mail potvrzující jeho objednávku, o čemž MTD aktiv Kupujícího bez zbytečného odkladu informuje. Příklady, kdy může dojít k chybně zveřejněné ceně jsou zejména následující:

  • cena zboží je na první pohled nesprávná (např. nezohledňuje nákupní cenu či obvyklou cenu zboží);
  • u ceny zboží přebývá nebo chybí jedna či více cifer;
  • sleva na zboží přesahuje 50 %, aniž by zboží bylo součástí zvláštní marketingové kampaně či výprodejové akce označené speciálním symbolem a inzerujícím odpovídající výši slev.
  • MTD aktiv upozorňuje, že informační systém MTD aktiv uvádí i u zboží se zjevně chybnou cenou automaticky informaci, že se jedná o zboží zlevněné, resp. o zboží ve výprodeji apod. V případě pochybností, zda je zboží skutečně zlevněné či jde o zjevnou chybu v ceně zboží je proto Kupující povinen kontaktovat MTD aktiv pomocí e-mailu a informaci o správnosti ceny si ověřit.

 

MTD aktiv si vyhrazuje právo prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřenou, pokud došlo ke zneužití mj. osobních údajů, IČO/DIČ údajů, zneužití platební karty apod., nebo z důvodu zásahu správního či soudního orgánu, o takovémto postupu bude Kupující informován.

Dále si MTD aktiv vyhrazuje právo prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřenou, pokud dojde k neoprávněnému užití slevového nebo obdobného poukazu v rozporu s jeho podmínkami, zejména se jedná o případy kdy:

  • slevový poukaz je použit na jiné zboží, než pro které byl určen;
  • slevový poukaz je použit ve spojení s jinou slevou, i přesto, že sčítání těchto slev nebylo výslovně zakázáno;
  • slevový poukaz je použit na nákup, který nedosahuje minimální stanovené ceny;
  • MTD aktiv zjistí, že slevový poukaz již byl použit.

Kupující bere na vědomí, že v uvedených případech nemůže kupní smlouva platně vzniknout a zároveň Kupující bere na vědomí, že je MTD aktiv oprávněna požadovat mimo jiné bezdůvodné obohacení.

VIII. Objednávání

Objednávat je možno následujícími způsoby:

  1. prostřednictvím elektronického obchodu MTD aktiv (dále jen „e-shop“);
  2. elektronickou poštou na adrese obchod@mtdaktiv.cz
  3. osobně v provozovnách MTD aktiv;
  4. dle tel. hovoru.

MTD aktiv doporučuje Kupujícímu provádět objednávky přes e-shop prostřednictvím registrovaného profilu Kupujícího na MTD aktiv. V případě veřejného přístupu k internetu dále doporučuje Kupujícímu odhlásit se ze svého profilu po provedení objednávky.

Kupující bude o předpokládaném čase doručení objednaného zboží informován prostřednictvím e-mailu. Délka doručování objednaného zboží a cena dopravy je závislá na způsobu dopravy, kterou si Kupující zvolí v objednávce v rámci svého košíku. Kupující bere na vědomí, že předpokládaný čas doručení se může změnit v závislosti na logistických možnostech dopravců.

  1. Platební podmínky

MTD aktiv akceptuje běžné platební metody.

Zboží zůstává do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví MTD aktiv, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží Kupujícím.

Fakturační údaje Kupujícího nelze měnit po odeslání objednávky.

MTD aktiv si vyhrazuje právo nabídnout Kupujícímu pouze vybrané způsoby platby dle vlastního uvážení.

Vrácení peněz

Odstoupí-li Kupující od uzavřené smlouvy s MTD aktiv nebo budou-li Kupujícímu vraceny peněžní prostředky z jiného důvodu, vrátí MTD aktiv Kupujícímu peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijala, stejným způsobem. Kupující je odpovědný za správnost údajů pro vrácení peněžních prostředků, které sdělí MTD aktiv v případě, že není možné peněžní prostředky vrátit stejný způsobem, jakým byla provedena platba za objednávku (např. zákazník platil v hotovosti na prodejně nebo kurýrovi, došlo k expiraci platební karty zákazníka a MTD aktiv nemá k dispozici jiné platební údaje Kupujícího), či v případě, kdy MTD aktiv na základě vlastního uvážení vyhoví požadavku Kupujícího na změnu způsobu vrácení peněžních prostředků.

  1. Dodací podmínky
  2. Způsoby dodání

MTD aktiv zajišťuje či zprostředkovává různé způsoby dodání/dopravy dle aktuální dostupnosti jednotlivých služeb a s ohledem na kapacitu a dojezdové možnosti. V případě zásahu vyšší moci či výpadku informačního systému MTD aktiv nenese zodpovědnost za opožděné dodání zboží.

  1. Ostatní podmínky

Při vyzvednutí objednávky uhrazené předem může MTD aktiv či její smluvní partner požadovat předložení identifikačního průkazu (OP nebo cestovní pas), a to za účelem předcházení vzniku škod a zamezení legalizace výnosů pocházející z trestné činnosti. Bez předložení některého z těchto dokladů může MTD aktiv či její smluvní partner odmítnout zboží vydat. Toto oprávnění vyplývá s ust. § 2900 občanského zákoníku, které stanoví povinnost prevence a obezřetnosti.

Nebude-li zboží předáno osobním odběrem na pobočce a je-li zboží zakoupeno Kupujícím, který je v době okamžiku koupě plátce DPH, a je fakturováno s 0% sazbou DPH, pak musí být místem dodání adresa sídla či provozovny uvedená v obchodním, živnostenském či obdobném rejstříku.

Kupující je povinen bezprostředně při převzetí zboží překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu obchod@mtdaktiv.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou MTD aktiv. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však MTD aktiv možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

  1. Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem MTD aktiv a příslušnými právními předpisy ČR. Jako záruční list obvykle slouží doklad o zakoupení (podrobnosti viz Reklamační řád).

XII. Závěrečná ustanovení

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) se v souladu s čl. 6 této úmluvy neuplatní.

Případné spory mezi MTD aktiv a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Před přistoupením k mimosoudnímu řešení sporu, MTD aktiv doporučuje Kupujícímu nejdříve využít kontakt na MTD aktiv pro vyřešení nastalé situace.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 21.1.2023 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí.

 

 

 

Reklamační řád

I. Všeobecná ustanovení

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek Prodávajícího MTD aktiv, s.r.o., IČ 03964817, DIČ CZ0396418, se sídlem Pionýrů 1160, 763 02  Zlín-Malenovice, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, sp. zn. C 87596 (dále jen „Prodávající“ nebo „MTD aktiv“ ), a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží pořízeného od Prodávajícího.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout Prodávajícímu potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém kupující neposkytl požadovanou součinnost.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od Prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve VOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve VOP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.

V případě uplatnění servisu v rámci zakoupené či smluvené služby se tento servisní zásah řídí výhradně podmínkami dané služby.

II. Záruka za jakost

Jako doklad o záruce vystavuje Prodávající ke každému zakoupenému zboží doklad o zakoupení (faktura) se zákonem uvedenými údaji, které jsou zapotřebí pro uplatnění záruky (zejm. název zboží, cena, množství, typové označení produktu).

Jakost při převzetí

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal tak:

  • věc má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
  • věc se hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá.
  • věc je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, která se může nepatrně lišit.
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

III. Reklamace vad zboží spotřebitelem

  1. Působnost

Tato část reklamačního řádu se na kupujícího vztahuje pouze v případě, že je spotřebitelem, a upravuje naši odpovědnost za vady zboží.

  1. Reklamační doba

Reklamovat u Prodávajícího můžete vadu, která se na zboží projeví v době 2 let, u použitého zboží v době 1 roku, od převzetí zboží.

 

  1. Odpovědnost Prodávajícího za vady zboží

Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. Tím se rozumí, že věc:

  • odpovídá ujednanému popisu, druhu, jakosti, množství i funkčnosti a jiným ujednaným vlastnostem,
  • je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje,
  • je dodána s ujednaným příslušenstvím.

Prodávající odpovídá za to, že vedle ujednaných vlastností splňuje zboží následující požadavky; to neplatí, pokud Prodávající před uzavřením smlouvy upozornil kupujícího, že některé vlastnosti zboží se liší:

  • k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
  • množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
  • je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které kupující oečekává.
  • odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsme vám poskytli před uzavřením kupní smlouvy (faktury).
  1. Omezení odpovědnosti
    Nevyhoví se ve věci reklamované kupujícímu Prodávajícím v případě:
  • opotřebení zboží odpovídající míře jeho předchozího používání,
  • u použitého zboží za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí,
  • u zuživatelného zboží s vyznačenou dobou nejkratší trvanlivosti a u zboží podléhajícího rychlé zkáze s vyznačenou dobou použitelnosti za nepoužitelnost zboží po uplynutí vyznačené doby,
  • pokud je zboží od jiného dodavatele,
  • pokud jste vadu sami způsobili.
  1. Stanovená lhůta pro uplatnění práva

Kupující je povinen zboží co nejdříve prohlédnout a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Právo kupujícího z odpovědnosti za vady zboží je umožněno u Prodávajícího uplatnit bez zbytečného odkladu, co nejdříve poté, co budete moci vady zjistit, a to v bezprostřední době při převzetí zboží s následným vrácením zpět přepravci, pokud kupující nesouhlasí s daným produktem ať už jsou výhrady jakékoliv, kupující je povinen uvést důvod nepřevzetí zboží Prodávajícímu.

  1. Právo na odstranění vady

Má-li zboží vadu, kupující má právo na bezplatné odstranění vady, a to podle volby kupujícího, které zní:

  • dodáním nového zboží bez vady,
  • opravou zboží,
  • uplatnění rozumné slevy z ceny v případě ponechání zboží.

Kupující nemá právo zvolit si způsob odstranění vady, pokud by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo nepřiměřeně nákladný.

  1. Právo na přiměřenou slevu a odstoupení od smlouvy

V případě odmítnutí vady odstranit nebo ji Prodávající neumí odstranit a neodstraní, nebo se vada projeví opakovaně, či je vada podstatným porušením smlouvy, a nebo je z našeho prohlášení a z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží, poté má kupující právo požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy.

Právo na odstoupení od smlouvy nemáte, pokud je vada nevýznamná.

  1. Způsob reklamace

V případě kupujícího, který chce uplatnit své právo z odpovědnosti za vady, může tak učinit ve věci reklamované:

  • odeslat zboží na adresu sídla Prodávajícího na své náklady,
  • osobně předat na kterékoliv provozovně Prodávajícího,
  • pokud je v záručním listě či jiném dokladu na obalu zboží nebo v našem internetovém obchodě uvedena jiná osoba určená k uplatnění odpovědnosti za vady, u této osoby.

 

  1. Náležitosti reklamace

Kupující je povinen zboží předat ve stavu, který umožní posouzení a následní vyjádření o stavu zboží. Není možné zboží předat Prodávajícímu nepřiměřeně znečištěné. Při reklamaci je nutné:

  • doložit, že zboží bylo zakoupeno u nás,
  • sdělit, jakou vadu zboží má a jakým způsobem se žádá o vyřízení reklamace.

Požadovaný způsob vyřízení reklamace u Prodávajícího není možné následně bez souhlasu měnit.

  1. Vyřízení reklamace

Reklamace kupujícího bude vyřízena v přiměřené době, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace bude kupující v této lhůtě řádně informován a posouzené zboží vám bude následně vráceno stejným způsobem, jako bylo předáno Prodávajícímu. V případě, že reklamace nebude vyřízena v čas, kupující má právo od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny. V případě uznané reklamace bude doba pro vytknutí vad prodloužena o dobu, kterou vyřízení reklamace trvalo.

  1. Náhrada nákladů reklamace

V případě reklamace má kupující nárok na náhradu nutných nákladů, které byly při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží účelně vynaloženy. V případě zamítnutí reklamace, máme právo na náhradu nutných nákladů, které Prodávajícímu vzniknou za vracením zboží.

  1. Potvrzení o reklamaci

Při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží je povinen Prodávající vydat písemné potvrzení v podobě písemné korespondence (e-mail) o tom, kdy kupující právo uplatnil, rozuměno co je obsahem reklamace a jakým způsobem vyřízení reklamace požadujete, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

  1. Reklamace vad zboží podnikatelem
    1. Působnost

Tato část obchodních podmínek se na kupujícího vztahuje pouze v případě, že není spotřebitelem, ale je právnickou či fyzickou osobou dle zákona a upravuje Prodávajícího odpovědnost za vady zboží.

  1. Odpovědnost kupujícího za vady zboží

Prodávající je povinen zboží dodat v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nebudou-li jakost a provedení ujednány, Prodávající tak poskytne zboží v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý. Pokud bude množství určeno jen přibližně, přesné množství určí Prodávající. V případě, že zboží bude při přechodu nebezpečí škody na vás mít vadu, odpovídá za ni Prodávající. To neplatí v případě, že jde o vadu, kterou lze s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy.

  1. Omezení odpovědnost

Nevyhoví se ve věci reklamované kupujícímu Prodávajícím v případě:

  • Je-li u zboží prodávaného za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
  • za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
  • je-li u použitého zboží za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí,
  • za vady zboží, vyplývá-li to, zejména u zboží zuživatelného a podléhajícího rychlé zkáze, z jeho povahy,
  • za vady zboží, pokud jste o nich před převzetím zboží věděli,
  • za vady zboží, pokud jste je sami způsobili.
  1. Doba pro uplatnění práva

Zboží je kupující povinen si co nejdříve prohlédnout a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Právo kupujícího z odpovědnosti za vady zboží je povinen u nás uplatnit bez zbytečného odkladu, co nejdříve poté, co bude moci vady zjistit. Nejpozději je možné právo uplatnit do 6 měsíců, v případě skryté vady do 2 let, od dne, kdy vám zboží Prodávající dodá. V opačném případě právo z odpovědnosti za vady zboží zaniká a nebude přiznáno.

  1. Práva kupujícího při podstatném porušení smlouvy

Bude-li vada znamenat podstatné porušení smlouvy, máte právo:

  • na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady nebo dodáním chybějícího zboží,
  • na odstranění vady opravou zboží,
  • na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  • odstoupení od smlouvy.

Za podstatné porušení smlouvy se považuje dodání zboží s takovou vadou, o které jsme museli již v okamžiku uzavření smlouvy vědět. V ostatních případech se porušení smlouvy považuje za nepodstatné. Pokud nám zvolené právo neoznámíte, máte práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

  1. Práva kupujícího při nepodstatném porušení smlouvy

Bude-li vada nepodstatným porušením smlouvy, máte právo:

  • na odstranění vady,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny.

Pokud kupující nesdělí zvolené právo Prodávajícímu, Prodávající může vadu odstranit opravou zboží, dodáním nového zboží nebo dodáním toho, čeho nebylo dodáno. Zvolené právo kupující nemůže později změnit bez souhlasu Prodávajícího.

  1. Nemožnost požadovat odstoupení od smlouvy a dodání nového zboží

Pokud kupující nemůže zboží vrátit v tom stavu, v jakém bylo dodáno, kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nového zboží. To neplatí v případu:

  • došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady zboží,
  • použili-li jste zboží ještě před objevením vady,
  • nezpůsobili-li jste nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
  • Jestliže kupující již prodal zboží ještě před objevením vady, nebo bylo spotřebováno, anebo bylo pozměněno při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, kupující vrátí to, co ještě vrátit může, a ve zbytku kupující poskytne náhradu do výše, v níž bylo z použití zboží prospěch.
  1. Způsob reklamace

Pokud kupující chce uplatnit své právo z odpovědnosti za vady, může tak učinit:

  • odesláním zboží na adresu Prodávajícího sídla či jakékoliv provozovny/skladu,
  • osobně u Prodávajícího v kterékoli provozovně/skladu/sídla,
  • pokud je v záručním listě či jiném dokladu, na obalu zboží nebo v internetovém obchodě uvedena jiná osoba určená k uplatnění odpovědnosti za vady, u této osoby.
  1. Náležitosti reklamace

Kupující je povinen zboží předat ve stavu, který umožní posouzení oprávněnosti reklamace, zejména není možné zboží předat nepřiměřeně znečištěné. Při reklamaci musí kupující:

  • doložit, že zboží bylo zakoupeno u Prodávajícího,
  • sdělit, jakou vadu zboží disponuje a jakým způsobem se žádá, aby byla reklamace vyřízena. Požadovaný způsob vyřízení reklamace není možné následně bez našeho souhlasu měnit. Pokud zvolený způsob vyřízení reklamace nebude sdělen, Prodávající tak vybere jednu z variant.
  1. Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 45 dnů. Zboží bude vráceno stejným způsobem, jako bylo při uplatnění reklamace předáno. Pokud bude reklamace uznána, doba pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady se prodlužuje o dobu, kterou vyřízení reklamace trvalo.

  1. Náhrada nákladů reklamace

V případě, že bude reklamace uznána, kupující má právo na náhradu nutných nákladů, které byly při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží účelně vynaloženy. V případě, že reklamace bude zamítnuta, Prodávající má právo na náhradu nutných nákladů, které vznikly vracením zboží.

  1. Nadstandardní záruka za jakost

Nad rámec zákonných práv kupujícího může být poskytnuta nadstandardní záruka za jakost zboží. Ta vzniká prohlášením poskytovatele záruky, které může být učiněno i reklamou, že uspokojí kupujícího nad rámec zákonných práv z vadného plnění, nebude-li mít zboží vlastnosti uvedené v prohlášení o záruce. Práva vyplývající z nadstandardní záruky za jakost a podmínky jejího uplatnění se řídí prohlášením poskytovatele záruky. Pokud se poskytovatel záruky zaručí, že si zboží po určitou dobu při obvyklém použití uchová své funkce a výkonnost, nebo je na obalu zboží uvedena záruční doba nebo doba použitelnosti zboží, pak kupující má vůči poskytovateli záruky právo alespoň na dodání nového zboží bez vad nebo jeho opravu.

  1. Další ustanovení

 Zpětný odběr

V souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech u nás máte možnost při nákupu některých druhů zboží bezplatně odevzdat v místě prodeje stejné množství zboží podobného typu a použití.

 

  1. Záruční podmínky 

Kontrola zboží při převzetí

Kupující při osobním převzetí od Prodávajícího zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů.

Kupující při převzetí od přepravce řádně a pečlivě zkontroluje stav zásilky (zejména počet balíků, neporušenost pásky, neporušenost či poškození obalu) podle přepravního listu.

Kupující dále v den převzetí zkontroluje kompletnost zboží, zejména že balení obsahuje vše, co obsahovat má. 

Veškeré nesrovnalosti je třeba Prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě, při převzetí od přepravce je vyznačit v předávacím protokolu přepravce nebo kupující může převzetí zásilky odmítnout, nebo vždy je možné nahlásit na e-mail obchod@mtdaktiv.cz. Dále Prodávající v případě převzetí od přepravce doporučuje přiložit fotodokumentaci poškození a obalu.

Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však Prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

 

 

Podmínky ochrany osobních údajů

1. Správce osobních údajů

Jsme společnost MTD aktiv, s.r.o., IČ 03964817, DIČ CZ0396418, se sídlem Pionýrů 1160, 763 02  Zlín-Malenovice, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, sp. zn. C 87596, a jako správce zpracováváme vaše osobní údaje.

2. Jaké osobní údaje zpracováváme

2.1 Osobní údaje

Zpracováváme osobní údaje, které nám sami poskytnete.

Pokud si u nás např. objednáte zboží či služby, potřebujeme od vás údaje, které jsou v objednávkovém procesu označené jako povinné (jedná se především o vaše jméno a příjmení, doručovací adresu). Pokud bychom tyto údaje neměli, nemohli bychom vám zboží správně doručit. To platí i pro vaši e-mailovou adresu, na kterou vám zašleme potvrzení objednávky, které zároveň slouží jako potvrzení uzavřené kupní smlouvy.

Při objednání zboží či služeb můžete vyplnit i nepovinné údaje. Ty pomáhají k lepšímu a efektivnějšímu souladu uzavřené smlouvy. Např. při vyplnění vašeho telefonního čísla vám můžeme zaslat informaci o doručení zboží apod. Avšak berte na vědomí, že nepovinné údaje nám poskytujete dobrovolně.

2.2 Automaticky zpracované osobní údaje

Při návštěvě naší webové stránky o vás můžeme shromažďovat určité informace, jako jsou např. IP adresa, datum a čas přístupu na naší webovou stránku, informace o vašem internetovém prohlížeči, operačním systému či nastavení vašeho jazyka. Můžeme také zpracovávat informace o vašem chování na našich webových stránkách, tj. např. jaké odkazy na našich webových stránkách navštívíte a které zboží je vám zobrazeno.

Přistupujete-li na naše webové stránky z mobilního telefonu či obdobného přístroje nebo prostřednictvím některé z našich mobilních aplikací, můžeme zpracovávat i informace o vašem mobilním zařízení (data o vašem mobilním telefonu, případné záznamy o selhání aplikace apod.)

2.3 Cookies

Automaticky zpracováváme i cookies. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout v Nastavení soukromí.

2.4 Mobilní telefony

Vstupujete-li na naše webové stránky z telefonu, tabletu či podobného zařízení, tak je pro tyto přístroje optimalizujeme. Vaše osobní údaje v takovém případě zpracováváme obdobným způsobem, jako v případě přístupu z počítače.

3. Za jakým účelem zpracováváme vaše osobní údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme z těchto důvodů:

  • Především jde o nákup zboží: v prvé řadě zpracováváme vaše osobní údaje k tomu, abychom řádně vybavili a doručili vaši objednávku. Pokud nastanou jakékoliv problémy, díky vašim osobním údajům víme, na koho se můžeme obrátit.
  • záleží nám na spokojenosti zákazníků: pokud se na nás obrátíte s nějakým dotazem/problémem, musíme k jeho vyřešení zpracovávat vaše údaje. V některých případech mohou být osobní údaje předány i třetím subjektům (např. dopravci zboží nebo servisnímu středisku).
  • Uživatelský účet: díky osobním údajům, které nám poskytnete ve svém uživatelském profilu, se vám zpřístupní řada užitečných funkcí (např. pokud uvedete své tel. číslo, můžeme vás snadno informovat o tom, kdy vám bude objednávka doručena). Vámi zadané údaje přitom můžete kdykoliv změnit, a to s výjimkou e-mailové adresy, která slouží pro přístup k vašemu uživatelskému účtu.
  • Zlepšování našich služeb a přehled pro vás: pomocí historie vašich objednávek a chování na webu dokážeme nabídnout relevantnější nabídky dalšího zboží, např. příslušenství k zakoupeným produktům. Na určitých místech tedy zobrazujeme takové produkty, které jsou přímo pro vás a odpovídají vašim potřebám a zájmům. K optimalizaci prvků na webu a mimo web (personalizovaná reklama na webu třetích stran) můžeme využívat také nástroje pro testování různých variant např. Google Analytics apod.
  • Zákaznická hodnocení zboží a služeb: poté, co u nás nakoupíte zboží či služby, můžete být požádáni o jejich ohodnocení. Hodnocení lze vložit i z vlastní iniciativy.
  • Uplatnění práv a právních nároků a kontroly orgánů veřejné moci: vaše osobní údaje můžeme rovněž zpracovávat z důvodu, že je potřebujeme k uplatnění našich práv a právních nároků (např. v případě, že vůči nám budete mít neuhrazenou pohledávku nebo v případě prokázání doručení objednaného zboží). Dále můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i z důvodu, že je potřebujeme pro účely kontrol prováděných orgány veřejné moci a z dalších obdobně závažných důvodů.

4. Osobní údaje zpracováváme na těchto právních podkladech

4.1 Uzavření smlouvy a plnění

Velkou část vašich osobních údajů potřebujeme k tomu, abychom s vámi vůbec mohli uzavřít kupní či jinou smlouvu ohledně zboží či služeb, které si u nás chcete zakoupit. Jakmile je smlouva uzavřena, tak vaše osobní údaje zpracováváme k tomu, abychom vám řádně doručili zakoupené zboží, popř. abychom vám řádně poskytly zakoupené služby. Na základě tohoto právního důvodu tedy zpracováváme především údaje fakturační a doručovací.

4.2 Oprávněné zájmy

Vaše osobní údaje používáme i k tomu, abychom vám poskytli relevantní obsah, tedy obsah, který je pro vás zajímavý. Na základě oprávněného zájmu takto zpracováváme zejména osobní údaje, které zpracováváme automaticky a cookies.

4.3 Osobní údaje a třetí strany

V těchto případech předáváme vaše osobní údaje třetím subjektům (tedy ve vztahu k těmto osobním údajům vystupujeme v pozici jejich správce):

  • Doručení zboží přepravcem: vámi zvolený dopravce by vám nikdy nebyl schopen doručit objednané zboží, pokud bychom mu nepředali údaje, kam a komu konkrétně má zboží doručit. Tyto údaje dopravci předáme podle toho, jak jsou vyplněný v objednávce. Zahrnují především vaše jméno a příjmení, doručovací adresu, tel. číslo, na kterém vás může dopravce kontaktovat, a pokud nebylo zboží uhrazeno předem, tak i případně částku, kterou je třeba při převzetí zboží uhradit. Dopravce je ve vztahu k osobním údajům, které mu předáme, oprávněn zpracovávat je pouze pro účely doručení zboží a poté osobní údaje bezodkladně smazat.
  • Platební brány a vaše platební karta: naše společnost nemá údaje o vašich platebních kartách, kterými u nás platíte (pokud nedojde k jejímu uložení, viz další odstavec níže). Údaji o vašich platebních kartách disponuje pouze zabezpečená platební brána a příslušná bankovní instituce.

Pokud máte svoji platební kartu uloženou pro urychlení dalších nákupů na našem internetovém obchodě, disponujeme pouze neúplnými údaji o vaší platební kartě (několika prvními a posledními číslicemi platební karty přiřazené k vašemu uživatelskému účtu).

  • Státní orgány a práva: v případě vymáhání našich práv mohou být vaše osobní údaje předány třetímu subjektu (např. advokátovi). Pokud nám právní řád, nebo orgán státní moci (např. Policie ČR), uloží povinnost, abychom mu předali vaše osobní údaje, musíme tak učinit.

5. Zabezpečení osobních údajů

Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Abychom zamezili neoprávněnému přístupu a zneužití vašich osobních údajů, zavedli jsme přiměřená opatření jak technického, tak organizačního rázu.

V MTD aktiv, s.r.o. nám velmi záleží na ochraně vašich osobních údajů. Proto nejen pravidelně kontrolujeme jejich zabezpečení, ale jejich ochranu průběžně zdokonalujeme. Veškerá komunikace mezi vaším zařízením a našimi webovými servery je šifrovaná. Přihlašovací údaje jsou zahashované a všechna vaše data jsou uložena pouze na serverech v zabezpečených datových centrech s omezeným, pečlivě kontrolovaným a auditovaným přístupem.

Snažíme se používat taková bezpečností opatření, která s ohledem na aktuální stav technologií poskytují dostatečné zabezpečení. Přijatá bezpečnostní opatření jsou pak pravidelně aktualizována.

6. Osobní údaje osob mladší 16-let

Náš internetový obchod není určen pro děti mladší 16-let. Osoba mladší 16-let může náš internetový obchod používat pouze, pokud k tomu udělí souhlas jeho zákonný zástupce (rodič, nebo poručník).

7. Jaká máte práva v souvislosti s ochranou vašich osobních údajů

Ve vztahu k vašim osobním údajům máte zejména právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo opravit či doplnit své osobní údaje, právo požadovat omezení jejich zpracování, právo vznést námitku či stížnost proti zpracovávání vašich osobních údajů, právo na přístup k vašim osobním údajům, právo požadovat přenesení vašich osobních údajů, právo být informován o porušení zabezpečení vašich osobních údajů a za určitých podmínek také právo na výmaz některých osobních údajů, které v souvislosti s vámi zpracováváme (tzv. právo být „zapomenut“).

7.1 Úprava a doplnění

Své osobní údaje máte pod kontrolou především prostřednictvím vašeho uživatelského účtu. Můžete zde mazat, resp. měnit základní informace o vaší osobě a měnit nastavení ohledně zasílání obchodních sdělení apod.

7.2 Oprava

V případě, že se domníváte, že osobní údaje, které o vás zpracováváme, jsou chybné, můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu obchod@mtdaktiv.cz. Z důvodu urychlení opravy vašich osobních údajů a vašeho komfortu však doporučujeme upravit si své osobní údaje ve svém uživatelském profilu.

Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit údaje v již vystavené faktuře. Údaje na faktuře je možné změnit jen pokud jste zboží ještě nepřijal/a a nezaplatil/a.

7.3 Výmaz

Můžete žádat, abychom údaje o vás vymazali (výmaz se však nedotkne údajů na dokumentech, které musíme podle zákona uchovávat (např. faktury či dobropisy). Pokud vaše osobní údaje budeme potřebovat pro určení, výkon nebo obhajobu našich právních nároků, může být vaše žádost odmítnuta (např. pokud za vámi evidujeme neuhrazenou pohledávku či v případě probíhajícího reklamačního řízení).

Upozorňujeme, že informace o vaší platební kartě nejsou při platbě bez uložení platební karty ukládány u naší společnosti, ale u poskytovatele platební brány (třetí osoby). Proto tato data nelze z naší strany vymazat a je třeba kontaktovat platební bránu, skrze kterou jste platbu prováděli.

S výjimkou případů výše uvedených máte právo na výmaz v těchto případech:

  • Osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovávány.
  • Odvolal/a jste svůj souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány a neexistuje žádný další právní důvod pro jejich zpracování.
  • Vznesl/a jste námitku proti zpracování os. údajů a máte za to, že při posouzení námitky vyjde najevo, že v konkrétní situaci převažuje váš zájem nad naším zájmem na zprac. těchto os. Údajů.
  • Osobní údaje jsou zpracovány protiprávně.
  • Povinnost výmazu stanoví zvláštní právní předpis.
  • Jedná se os. údaje dětí mladších 16 let.

7.4 Omezení zpracování

Pokud (a) popíráte přesnost vašich osobních údajů, (b) vaše osobní údaje jsou zpracovávány protiprávně, (c) my již vaše osobní údaje nepotřebujeme pro účely zpracování, ale vy je potřebujete pro určení, výkon nebo obhajobu vašich právních nároků.

V takovém případě můžeme vaše osobní údaje zpracovávat pouze s vaším souhlasem (s výjimkou uložení či zálohy předmětných osobních údajů).

 

Panelový nástroj

Full Width Boxed Large
Ano Ne

Živý editor motivů

Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit

Tyto obrázky ve složce YOURTHEME/assets/img/patterns/

  • Příloha
  • Pozice
  • Opakování
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit
Vyčistit

Registrace nového účtu